Polityka Ochrony Prywatności Casino Energy

Polityka prywatności

W swojej codziennej działalności Casino Energy gromadzi i wykorzystuje różne dane dotyczące możliwych do zidentyfikowania osób, w tym informacje o użytkowniku. Gromadząc i wykorzystując te dane, Energy przestrzega licznych przepisów regulujących te działania i wdraża zabezpieczenia w celu ich ochrony.

Niniejsza Polityka prywatności określa bezpieczne gromadzenie, przechowywanie, obsługę, przetwarzanie i udostępnianie danych osobowych, w tym informacji wrażliwych i innych danych nieosobowych, które Energy zgodnie z prawem uzyskuje od użytkownika podczas korzystania z usług Energy. Niniejsza Polityka Prywatności dotyczy strony www.energycasino.com oraz wszystkich innych marek, stron internetowych, produktów lub usług Grupy Energy.

Korzystając z usług Casino Energy, użytkownik wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywanie, obsługę, przetwarzanie i udostępnianie swoich danych osobowych w sposób opisany w niniejszej Polityce prywatności. Jeśli nie zgadzasz się z niniejszą polityką, nie uzyskuje dostępu, nie korzystaj ani nie wchodź w interakcje z żadnymi usługami Casino Energy lub innymi aspektami jej działalności.

Prosimy o uważne przeczytanie niniejszego oświadczenia w całości, wraz z naszym Regulaminem.

Odniesienia do „nas”, „my”, „nasz” i „Energy” odnoszą się do Probe Investments Limited (Administratora Danych).

Administrator danych

Administratorem danych osobowych użytkownika jest spółka Probe Investments Limited, zarejestrowana zgodnie z prawem Malty, państwa członkowskiego UE. Spółka posiada numer rejestracyjny C51749 i ma siedzibę na Level 4, 109, Sir William Reid Street, GZR1033 – Gzira, Malta. Można się z nami skontaktować tutaj. Aby uzyskać więcej informacji lub pomoc dotyczącą danych osobowych, należy skontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych pod adresem [email protected].

Co zbieramy od użytkownika

Podczas korzystania z naszych usług możemy gromadzić następujące dane osobowe:

a. Imię i nazwisko użytkownika.

b. Adres e-mail użytkownika.

c. Adres IP.

d. Numer telefonu.

e. Adres.

f. Data urodzenia.

g. Płeć.

h. Szczegóły techniczne dotyczące wszelkich urządzeń używanych do uzyskiwania dostępu do naszych usług lub inne informacje techniczne.

i. Informacje na temat korzystania z usług Energy, w tym szczegóły dotyczące czasu, sposobu i miejsca korzystania z usług.

j. Podczas rejestracji konta, tworzenia lub modyfikowania profilu, ustawiania preferencji, rejestrowania się lub dokonywania zakupów za pośrednictwem usług.

k. Informacje o wpłatach i wypłatach.

l. Wszelkie inne dane przekazywane nam za pośrednictwem naszych usług.

m. Wszelkie inne dane, które użytkownik, według własnego uznania, przekazuje nam podczas kontaktu z nami (w tym specjalne kategorie danych osobowych, takie jak rasa lub pochodzenie etniczne, przekonania religijne lub filozoficzne, życie seksualne, orientacja seksualna, poglądy polityczne, przynależność do związków zawodowych, informacje zdrowotne, dane genetyczne i biometryczne).

n. W ramach procesu należytej staranności wobec klienta i zgodnie z prawem, Energy może zażądać dodatkowych informacji lub dokumentów.

o. Dane zebrane od dostawców zewnętrznych (firm prywatnych współpracujących głównie ze źródłami publicznymi) w celu zapobiegania praniu pieniędzy, finansowaniu terroryzmu i promowania odpowiedzialnej gry.

p. Dane gromadzone z publicznie dostępnych źródeł, takich jak Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, wyszukiwarka Google itp.

Jak będziemy wykorzystywać te dane?

Casino Energy ceni prywatność użytkowników i dokłada wszelkich starań, aby chronić ich dane osobowe, przetwarzając je zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym:

  • Maltańską ustawą o ochronie danych (rozdział 586 prawa maltańskiego) i jej przepisami pomocniczymi
  • Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO)
  • Czwarta dyrektywa UE w sprawie przeciwdziałania praniu pieniędzy
  • Ustawa o grach hazardowych z 2018 r. (rozdz. 583 prawa maltańskiego)
  • Inne odpowiednie przepisy dotyczące ochrony danych
  • Podanie danych do tych celów jest obowiązkowe. Przetwarzanie danych zgodnie z tymi przepisami jest niezbędne do identyfikacji, weryfikacji, obowiązków w zakresie odpowiedzialnej gry hazardowej, zapobiegania praniu pieniędzy i procedur zgodności.

Dane użytkownika mogą być również przetwarzane w celu świadczenia usług na rzecz użytkownika w ramach naszej umowy, w tym:

  • Obsługa strony internetowej Casino Energy
  • Umożliwienie udziału w usługach interaktywnych, turniejach i promocjach
  • Konfigurowanie konta użytkownika i zarządzanie nim
  • Organizowanie konkursów, promocji i bonusów
  • Przetwarzanie płatności online
  • Powiadamianie użytkownika o zmianach w usługach
  • Komunikowanie się z użytkownikiem.

Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z naszych usług. Bez nich nie można korzystać z naszej strony internetowej.

Użytkownik może wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w innych celach, takich jak marketing, w celu otrzymywania spersonalizowanych informacji marketingowych i reklam opartych na danych, które zebraliśmy na jego temat. Energy może wysyłać wiadomości e-mail lub wyświetlać wyskakujące komunikaty o usługach i aktualizacjach. Poinformujemy użytkownika o zakresie, charakterze i celach przetwarzania, gdy wymagana jest jego zgoda.

Casino Energy przetwarza również dane w uzasadnionych celach, pod warunkiem, że nie narusza to praw, wolności i interesów użytkownika. Obejmuje to cele statystyczne oraz ulepszanie lub modyfikowanie usług i zasad.

Casino Energy może profilować dane osobowe użytkownika w celu dostosowania kierowanej do niego komunikacji, ale nie wykorzystuje algorytmów do podejmowania zautomatyzowanych decyzji wpływających na jego prawa. Jesteśmy jednak zobowiązani przepisami prawa i warunkami licencji do monitorowania graczy pod kątem oznak problemów z hazardem. Specjalny algorytm pomaga nam oszacować prawdopodobieństwo uzależnienia od hazardu, umożliwiając nam interakcję z takimi graczami w celu zaoferowania pomocy lub wsparcia, przy czym decyzje podejmowane są przy udziale człowieka.

Dane użytkownika mogą być wykorzystywane do następujących celów:

a. Świadczenie usług objętych działaniem strony internetowej Casino Energy

b. Dostarczanie spersonalizowanych informacji marketingowych o usługach, które mogą zainteresować użytkownika

c. Komunikowanie się z użytkownikami usług Casino Energy

d. Umożliwienie udziału w usługach interaktywnych, turniejach i promocjach

e. Powiadamianie użytkownika o zmianach w usługach

f. Ulepszanie lub modyfikowanie usług i zasad

g. Organizowanie konkursów, promocji i premii

h. Realizacja celów podatkowych, prawnych i rozliczeniowych

i. Zgodność z wymogami prawnymi, w tym przeciwdziałanie praniu pieniędzy

j. Profilowanie i personalizacja komunikacji marketingowej, ofert i reklam

k. Przetwarzanie płatności online

l. Weryfikacja wieku użytkownika i innych danych osobowych

m. Konfigurowanie konta użytkownika i zarządzanie nim

n. Wypełnianie procedur zgodności

o. Monitorowanie transakcji w celu zapobiegania oszustwom i praniu pieniędzy

Casino Energy profiluje dane osobowe w celu dostosowania komunikacji, ale nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji wpływających na prawa użytkownika. Monitorujemy graczy pod kątem problemów z hazardem w oparciu o unikalne dane gracza, wykorzystując algorytm do oszacowania prawdopodobieństwa uzależnienia, a w podejmowaniu decyzji bierze udział człowiek.

Jak długo przechowujemy dane użytkownika?

Będziemy przechowywać dane osobowe użytkownika tylko tak długo, jak będzie to konieczne do realizacji celów i zobowiązań prawnych określonych w niniejszej Polityce prywatności.

Casino Energy może przechowywać Twoje dane osobowe przez określony czas po tym, jak przestaniesz być klientem, ze względu na przepisy prawne i licencyjne. Po upływie tego okresu dane zostaną bezpiecznie usunięte lub zanonimizowane. Jeśli usunięcie nie jest możliwe (ponieważ dane były przechowywane w archiwach kopii zapasowych), będziemy bezpiecznie przechowywać, izolować i zabezpieczać informacje użytkownika do czasu, gdy ich usunięcie będzie możliwe.

Kryteria określania tego, co jest „niezbędne”, zależą od charakteru danych osobowych, o których mowa. Ogólnie rzecz biorąc, będziemy przechowywać dane osobowe użytkownika przez maksymalnie pięć lat od zamknięcia konta, ostatniego logowania lub transakcji, jeśli konto pozostaje nieaktywne, chyba że obowiązujące przepisy stanowią inaczej. Niektóre wyjątki od tego okresu przechowywania obejmują:

  • Trwałe samowykluczenie: Jeśli użytkownik zostanie trwale wykluczony z naszych usług, zachowamy te informacje na czas nieokreślony.
  • Dochodzenia i spory prawne: Jeśli wobec użytkownika prowadzone jest dochodzenie lub jeśli zidentyfikowaliśmy możliwą oszukańczą lub przestępczą działalność, możemy przechowywać jego dane osobowe przez dłuższy czas, jeśli będzie to konieczne do współpracy z odpowiednimi organami. W przypadku sporu prawnego będziemy przechowywać dane użytkownika przez czas trwania sporu i w zakresie wymaganym do obrony naszych praw.

Cele marketingowe

Jeśli użytkownik zarejestrował się w celu korzystania z naszych usług, możemy wysyłać mu marketing bezpośredni związany z innymi usługami oferowanymi przez Casino Energy, naszą Grupę lub innych dostawców kasyn, pod warunkiem, że użytkownik wyraził na to zgodę. Niektóre dane osobowe użytkownika mogą być przetwarzane przez zewnętrznych partnerów marketingowych w celu komunikowania się z użytkownikiem za pośrednictwem telefonu, poczty e-mail, powiadomień push, wiadomości SMS oraz informowania użytkownika o nagrodach i prezentach od dostawców.

Zgodę na takie przetwarzanie można zmienić w dowolnym momencie, przechodząc do ustawień „Moje konto”. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami tutaj.

Wszystkie komunikaty marketingowe będą zawierać instrukcje dotyczące sposobu rezygnacji z otrzymywania takich komunikatów. Pełne przetworzenie żądania może potrwać do 72 godzin.

Możemy również wykorzystywać informacje podane przez użytkownika w celu wyświetlania mu odpowiednich reklam i spersonalizowanych treści dotyczących naszych usług na platformach mediów społecznościowych stron trzecich (np. Facebook, Twitter). Jeśli użytkownik nie chce oglądać tych reklam, może zmienić swoje ustawienia na stronach mediów społecznościowych. Jeśli użytkownik nie chce, abyśmy udostępniali jego dane serwisom społecznościowym, może skontaktować się z nami bezpośrednio.

Rozmowy telefoniczne

Rozmowy telefoniczne z i do naszego Centrum Kontaktu z Klientem mogą być nagrywane w celach szkoleniowych i bezpieczeństwa, wraz z rozwiązywaniem wszelkich zapytań związanych z otrzymywaną usługą.

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe zwiększa bezpieczeństwo konta Casino Energy.

Przy każdej próbie zalogowania się z nowego urządzenia lub lokalizacji na zarejestrowany numer telefonu komórkowego lub adres e-mail zostanie wysłany 6-cyfrowy kod uwierzytelniający (token). Aby zakończyć proces logowania, należy wprowadzić ten kod w polu „Token”. Ten krok pomaga chronić konto przed nieautoryzowanym dostępem, nawet jeśli ktoś inny zna hasło. Jeśli nie otrzymasz tokena weryfikacyjnego, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Pliki cookie

Casino Energy, wraz ze swoimi partnerami reklamowymi i analitycznymi, wykorzystuje różne technologie, takie jak pliki cookie i sygnały nawigacyjne w celu gromadzenia informacji. Technologie te pomagają ulepszać i dostosowywać usługi, zwiększać komfort korzystania z witryny, umożliwiać korzystanie z usług bez ponownego wprowadzania hasła, rozumieć wykorzystanie usług i prezentować odpowiednie reklamy.

Rodzaje używanych plików cookie:

  • Niezbędne pliki cookie: Te pliki cookie zapamiętują wybory użytkownika, takie jak język lub parametry wyszukiwania, i zapewniają dostosowane do potrzeb doświadczenie.
  • Wydajnościowe i analityczne pliki cookie: Te pliki cookie zbierają informacje na temat interakcji użytkowników z usługami. Casino Energy wykorzystuje pliki cookie Google Analytics, aby zrozumieć zachowanie odwiedzających i zidentyfikować obszary wymagające poprawy w zakresie nawigacji, doświadczenia użytkownika i kampanii marketingowych.
  • Ukierunkowane lub reklamowe pliki cookie: Te pliki cookie zbierają informacje o nawykach przeglądania, aby reklamy były dostosowane do zainteresowań użytkownika. Zapamiętują odwiedzane strony internetowe i udostępniają te informacje dostawcom technologii reklamowych i reklamodawcom.
  • Pliki cookie mediów społecznościowych: Te pliki cookie są używane, gdy użytkownik udostępnia informacje za pomocą przycisków mediów społecznościowych, łączy swoje konto lub angażuje się w nasze treści na platformach mediów społecznościowych. Sieć społecznościowa rejestruje te dane, które mogą być powiązane z działaniami ukierunkowanymi/reklamowymi.

Aby zrezygnować z naszych zasad dotyczących plików cookie, należy dostosować ustawienia przeglądarki, aby przestała akceptować pliki cookie lub wyświetlała monit przed zaakceptowaniem pliku cookie z odwiedzanych witryn. Należy pamiętać, że odrzucenie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z niektórych aspektów naszych usług. Casino Energy i jej partnerzy wykorzystują również sygnały nawigacyjne (piksele śledzące) do gromadzenia informacji. Wiele przeglądarek oferuje narzędzia do zarządzania lokalnymi obiektami pamięci HTML5. Należy pamiętać, że nie można zrezygnować z plików cookie lub technologii, które są absolutnie niezbędne do świadczenia usług.

Udostępnianie i przetwarzanie danych osobowych użytkownika

Casino Energy bezpiecznie udostępnia informacje stronom trzecim, które pomagają w obsłudze, dostarczaniu, ulepszaniu, integracji, dostosowywaniu, wspieraniu i marketingu jej usług. Wszystkie relacje obejmujące przetwarzanie danych osobowych są regulowane udokumentowanymi umowami spełniającymi wymogi RODO.

Casino Energy współpracuje z zewnętrznymi partnerami i dostawcami usług w zakresie tworzenia stron internetowych i aplikacji, oprogramowania do gier, hostingu, konserwacji, tworzenia kopii zapasowych, przechowywania danych, infrastruktury wirtualnej, przetwarzania płatności, analizy i innych usług. Dostawcy ci mogą potrzebować dostępu do danych użytkownika w celu świadczenia usług w imieniu Energy, zgodnie ze ścisłymi instrukcjami i zasadami mającymi na celu ochronę danych użytkownika przez cały czas.

Jeśli jest to wymagane przez prawo, Casino Energy może ujawnić informacje o użytkowniku policji lub innym organom publicznym, w tym adresy IP i szczegóły dotyczące wszelkich podejrzanych działań niezgodnych z prawem lub nieuczciwych, takich jak nadużycia płatności lub zagrożenia bezpieczeństwa.

Możemy udostępniać dane osobowe użytkownika w ramach Grupy Energy i następującym organizacjom:

a. Organy ścigania, organy regulacyjne i inne organy prawne

b. Agencjom informacji kredytowej

c. Agencje zapobiegania oszustwom

d. Agencje weryfikacji tożsamości

e. Organizacje, które przedstawiają nam użytkownika

f. Strony trzecie, które użytkownik poprosił lub którym zezwolił na udostępnienie swoich danych

g. Strony trzecie niezbędne do dostarczania produktów lub usług, o które użytkownik poprosił

h. Strony trzecie w celu zapewnienia zgodności z zasadą przystępności cenowej (jeśli dotyczy)

Casino Energy, część grupy spółek zależnych i stowarzyszonych świadczących usługi hazardowe online, może przekazywać dane użytkownika w ramach grupy w celu umożliwienia świadczenia usług lub poprawy ich jakości. Każda spółka w Grupie Casino Energy zapewnia ten sam poziom ochrony danych. W przypadku fuzji, przejęcia lub sprzedaży aktywów będziemy nadal odpowiednio chronić dane osobowe użytkownika.

Przekazywanie danych poza obszar eog

Wyrażając zgodę na przekazywanie swoich danych stronom trzecim, użytkownik wyraża również zgodę na to, że te strony trzecie mogą znajdować się poza EOG. Przepisy dotyczące ochrony prywatności w tych krajach mogą nie zapewniać takiego samego poziomu ochrony jak przepisy obowiązujące w kraju użytkownika lub w EOG. Przekazywanie danych osobowych poza UE będzie dokładnie sprawdzane w celu zapewnienia ich zgodności z ograniczeniami RODO. Przegląd ten obejmuje ocenę adekwatności zabezpieczeń ochrony danych w kraju odbierającym, zgodnie z oceną Komisji Europejskiej, która może zmieniać się w czasie.

Jeśli Casino Energy udostępni dane użytkownika poza EOG, będzie polegać na decyzjach Komisji Europejskiej dotyczących odpowiedniego poziomu ochrony lub standardowych klauzulach umownych UE w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu ochrony danych.

Poznaj swoje prawa w Casino Energy

Zgodnie z RODO użytkownikowi przysługują następujące prawa:

  1. Prawo do wycofania zgody

Użytkownik może wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie, chociaż nie będzie to miało wpływu na przetwarzanie danych, które miało miejsce przed wycofaniem zgody.

  • Prawo do informacji

Użytkownik ma prawo wiedzieć, w jaki sposób i dlaczego jego dane osobowe są przetwarzane.

  • Prawo dostępu

Użytkownik może zażądać kopii swoich danych osobowych, które przechowujemy.

  • Prawo do sprostowania

Jeśli Twoje dane osobowe są niedokładne, możesz zażądać poprawienia lub uzupełnienia niekompletnych danych.

  • Prawo do bycia zapomnianym

Użytkownik może poprosić nas o usunięcie jego danych osobowych, jeśli nie ma powodu prawnego do ich dalszego przetwarzania. Prawo to podlega pewnym warunkom, w tym obowiązkom prawnym dotyczącym przechowywania danych.

  • Prawo do ograniczenia/sprzeciwu wobec przetwarzania danych

W niektórych sytuacjach użytkownik może sprzeciwić się przetwarzaniu jego danych osobowych lub zażądać jego ograniczenia, jeśli jest ono oparte na zgodzie lub naszym uzasadnionym interesie. Pomimo sprzeciwu użytkownika możemy nadal przetwarzać jego dane, jeśli istnieją ważne podstawy prawne.

  • Prawo do przenoszenia danych

Użytkownik może zażądać, aby jego dane osobowe zostały dostarczone w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym i nadającym się do odczytu maszynowego formacie oraz przekazane innemu podmiotowi. Dotyczy to danych przetwarzanych na podstawie zgody użytkownika i w sposób zautomatyzowany.

  • Prawa związane ze zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji i profilowaniem

Użytkownik ma prawo nie podlegać decyzjom podejmowanym wyłącznie w sposób zautomatyzowany, które mają na niego istotny wpływ. Użytkownik może domagać się interwencji człowieka i kwestionować decyzje.

  • Prawo do wycofania zgody

Zgodę na przetwarzanie danych osobowych można wycofać w dowolnym momencie.

  1. Prawo do złożenia skargi

Użytkownik może złożyć skargę do Biura Komisarza ds. Informacji i Ochrony Danych, wysyłając wiadomość e-mail na adres [email protected] lub odwiedzając Level 2, Airways House, High Street, Sliema SLM1549, Malta.

Jeśli chcesz skorzystać z któregokolwiek z tych praw, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem [email protected], podając szczegóły swojej prośby.

Zmiany polityki

Casino Energy może okresowo aktualizować niniejszą Politykę prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z aktualną Polityką prywatności za każdym razem, gdy korzystasz z naszych usług, aby być na bieżąco z naszymi praktykami dotyczącymi danych i sposobami ochrony prywatności.

Jeśli użytkownik nie zgadza się z jakimikolwiek zmianami w niniejszej Polityce prywatności, powinien zaprzestać korzystania z usług Energy i dezaktywować swoje konto(a) zgodnie z powyższym opisem.